söndag 12 juli 2015

Sommar igen



Bilder från Artwood 



Hej raringar!

Tänk vad vissa saker har sin tid... Jag har låtit bloggen vila ett tag och känner att den rätta känslan sakta kommit tillbaka med ett litet sug efter bloggen.. Jag ska damma av kameran och ta lite bilder så får vi se var vi hamnar. 
Vi håller på att bygga om vår hemsida, så bilder behövs oavsett...

Allt mynnar ur tid, lust och kreativitet och saknas det så är det liksom ingen idé att tvinga fram något tycker jag. 



Nu är vi redan inne i mitten av juli och våra kära sommar-kunder har börjat droppa in och det är såå roligt att se långväga (vi har i princip alltid långväga kunder, men på sommaren är det extra många mil bakom ratten) kunder återkomma år efter år! Det eldar på lusten och glädjen och gör att allt slit får ett kvitto på något sätt! 

Nu laddar jag för en ny vecka med kameran i högsta hugg! 

Njut sommaren mina vänner, och är det shoppingväder vet ni vart ni ska styra skutan! 

Välkomna!





9 kommentarer:

Fia sa...

Skönt att inspon är tillbaka, o härligt med den rätta semesterkänslan nu i juli <3 här regnar det idag, det firar jag med en kopp te & en deckare;) kram Fia

Elenor sa...

Hej :)
Alltså plåtskåpet med speglar på VART kan man få tag i det ? Blev ju oxå så där löjligt kär i det ;)

Elenor

Anonym sa...

Jag dog för tärningen på bordet. Vad är det? Är det förvaring? Jag är så förälskad!

Förresten. Jag har ett skitbra tips till dig!
Om man som jag, är tokig i märkesvaror och kvalitet, finns det en undersökningssite, där man gör undersökningar som man får betalt för i form av poäng som man sedan kan shoppa för. Allt från Kay Boyesen till KitchenAid produkter finns. Perfekt för såna som mig som inte riktigt har råd att köpa sånt annars. Prylarna man plockar ut blir alltså helt gratis! Jag hittade länken här. Där står all info man behöver veta. http://goo.gl/BepLJk

yanmaneee sa...

lebron 10
jordan sneakers
nike x off white
hermes
hermes belts for men
nike vapormax
air max 97
off white
kd shoes
nike vapormax

Bui Minh trading sa...

tồng kho viglacera
đại lý viglacera
gạch ốp lát viglacera
chậu rửa viglacera

Bàn cầu một khối sa...


Tuyệt! cám ơn tác giả và bài viết, mời ghé showroom mình sắm sửa thiết bị vệ sinh Caesar mới nha:
Caesar 2020 HOT
Bàn cầu Caesar 2020 HOT
Truyện dài tập Caesar 2020 HOT

Royal health Center sa...

online,AK47 Pistols for sale online,Buy Firearms us,Buy guns in uk,Buy guns in Australia,Buy Guns in USA,Buy firearms in Europe,Buy firearms in UK,Buy Beretta pistol online,Buy handguns online,Buy shotgun online,Buy machine guns online,Firearms for sale online,Guns for sale

beretta 92fs for sale

sig sauer p938 for sale

beretta for sale

glock 30 for sale

glock GUN STORE

Anonym sa...

You like playing slots, now I will give you various types of benefits that you can get, now please click on the link here to continue reading about how to find the right provider and can get various very steady benefits, well hopefully the contents of the article this can solve the problem you are having http://www.americanhookedrugs.com/

Anonym sa...

makasih atas artikelnya,


visit our website href="https://ittelkom-jkt.ac.id/"

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin