torsdag 29 maj 2014

Röda dagar









Ledig mitt i veckan verkar vara ett begrepp vid den här tiden på året och det mesta stannar upp. Idag har jag till exempel inte gjort många knop, men mina korgar och krukor har blivit fyllda av blomster i alla fall. En mycket angenäm syssla, det där med trädgårdsfix. Medans mannen spelat golf har jag pysslat och läst bok i solen. Och andats. Jag påminner mig själv att djupandas. Glömmer lätt...

På söndag ska vi hämta Ralph. Jösses. 


Pssst... aratorp24 på instagram! ;)


Kruka på fot och rostig krona; Olsson & Jensen, Kaffekopp; Green Gate, korgar och möbler; Artwood, skåp; Affari, solsäng; Bloomingville, lykta; PB Home, kudde; Day Home. Alltihop från Fritsla Tyglager... Bok på trappan; "Fördelarna med en kollaps" av Jonathan Tropper som tidigare skrivit tre mycket läsvärda och humoristiska och dråpliga romaner i klassisk feelgood stil. Rekommenderas!





2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Så spännande med kommande familjemedlem! Ralph- underbart namn!!!
Läste du ngt bra i solen?!
Sköt om dig!
Kram Anna
Ps. En månad med en valp så här års låter suveränt!!!

Charlie sa ... sa...

Så avis på er ledighet! Jag har just haft semester men skulle gärna ha lite ledigt till ;)

Det är iallafall soligt och varm här i NYC!


KRAM

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin