onsdag 15 januari 2014

Lång väntan...













Hej där!


I tidig morgonstund styrde vi (jag och Julia) idag kosan norröver mot huvudstaden. Första stoppet (nåja, en kissepaus ungefär vid Norrköping var första stoppet) var hos BRUKA. En order och en trevlig lunch senare var nästa stopp Artillerigatan och DAY HOME:s showroom. Åh jösses, vad mycket fint. Jag dog en smula och hade där och då kunnat ta med rubbet hem… Det värsta i kråksången är att vi idag köpte höst. Höst. Fattar ni hur långt det är dit??? Åh jag vill har detta nuuuu…. Mattan, kuddarna, kopparbyttorna… Ååååhhh….


Nu är det hög tid för kudden. Morgondagen blir minst lika lång… Ta hand om er!


…och bilder i massor på Instagram! "aratorp24"


1 kommentar:

Barbro Andersson sa...

Så härligt Lena å Julia .!!!
Hade gärna hängt med så kul de är med alla fina inköp så mycket fint det finns. Jesses säger jag bara !!
Underbara ni <3 sån tur ni finns så nära mej å jag kan komma ofta å när andan å känslan faller in.
Å de gör den ofta ska jag tala om att den gör ;-))
Jag kommer in när ni är tebak å min förkylning ebbat ut. Ska bort i helgen på dejt de du Lena <3 å nästa helg oxå men då ska jag jobba igen i mitt härliga Norge.
Puss på er godingar så hörs vi å syns vi rätt var
det är :))
Älskar er å eran underbart fina affär. <3
Med vänlig hälsning, Barbro Andersson

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin