tisdag 1 oktober 2013

Oktober


Dagens fina bild från Linum. Kuddar och plädar hittar ni i butiken, så klart!


Vilken höst vi haft än så länge!!!


Jag bara älskar när jag kan plocka fram "riktiga" skor, ponchos, pälsvästar och scarves igen! Jeans, stövlar och lager på lager, det är min grej det! Och Annan på jobbet lider... Hon vill ha skira, tunna sommarkläder och små skor med barfotafötter. Tänk hur olika det kan vara! Hur är ni?


Inredningsmässigt njuter vi för fullt också! Jag har nog aldrig varit så i fas någon höst som jag är i denna! Just up my alley med trärent, päls och skinn, grått och beige, djurtryck och kanelhus som grädde på moset!!! Återkommer om det, jag lovar!


Ta hand om er denna första dag på hösten och njut av krispiga, kristallklara mornar!



...daglig inspo och uppdatering finns på Instagram; Aratorp24! Häng med!



...och vår stora möbeloutlet på lastbryggan står kvar så länge vädret tillåter! Skynda fynda!!!






Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin