fredag 13 september 2013

Nytt i butiken!!!



Nytt och fräscht från Nicolas Vahé! 



Snyggaste griffeltavlan från TineK! Love.



Hagendornhagen sätter stilen!


Zebraskinn. Sååå colonialt - och genialt! Galet snyggt!


Happy Lights - ett måste i höst!



God fredag mina vänner!


Fredagen den 13:e... Hoppas ni inte känner av den gamla skrönan!? Här har allt rullat på som vanligt i alla fall! Inget kraschat porslin, trasiga leveranser eller krockade bilar på parkeringen (jo, allt detta händer/har hänt, men alltså inte idag)! ;)


Jag sprang ett varv i butiken och knäppte lite bilder på en del nytt innan jag skulle sätta mig med min lilla lunchlåda - det går ju liksom inte bara att sitta här och äta när man kan ladda upp bilder samtidigt!!!


Fler bilder på Instagram - följ gärna "aratorp24"!



Nu ropar de på mig! Got to go! 




3 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Önskar du hade filial i New York!!

Lotta
xo

Aratorps Lena sa...

JAG OCKSÅ!!!! 😘👍😉😂😜

Anonym sa...

Hei :) Hva er prisen og str på det flotte zebra skinnet? Tonje

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin