lördag 2 mars 2013

Lördagspepp









God morgon lördag!



Jag laddar för en busy dag i butiken med lite bilder från vår nya leverantör - Hübsch. Snyggt, fräscht och danskt. Såklart... Passar oss perfekt!



Annars hade vi lite besök här hemma i går och det var ett synnerligen trevligt avbrott från våra vanliga fredagar där vi kommer hem, fixar lite mat och typ dör i soffan. Nej, i går blev det kom hem, fixade lite mat, öppnade en flaska vin, satt och pratade med vänner vi inte träffat på länge i flera timmar och hade det mysigt! Mer sånt!


Nej, nu måste jag slänga mig i duschen! Kom förbi om ni är ute och åker lite idag, vettja! Öppet 10-15 som vanligt!


Vi ses! 







1 kommentar:

Välkommen Hem! sa...

Sjukt snyggt! Nån dag kommer jag, nån dag när jag har tid att åka hela vägen till din finfina butik för att botanisera i allt det ljuvliga. Fast då måste jag ta med en släpkärra ;-)
Kram! Judita

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin