tisdag 19 februari 2013

Keramik och Bygglov







Foto Åsa Myrberg @mycasa (även dagens bloggtips)



God kväll alla!


För alla er keramikjunkies som mig själv kan jag meddela att vårens nyheter från Västergården nu finns i butiken! 

Stekpanna i keramik - naturligtvis ugnsfast, durkslag, blomkrukor, finfina skålar, muggar och ljusstakar. BÄSTA presenten till bemärkelsedagar, bröllop och studenten eftersom det är ett litet konstverk och samtidigt ett bruksföremål som man ska njuta av i många, många år framöver!

Dagens presenttips med andras ord! 



Förresten... Har kollat in Mija Kinnings efterträdare i Bygglov några gånger nu och jag måste säga att hon är bra, den där Madde. Trodde inte att det skulle vara lätt att ta Mijas jobb - vilket det säkert inte varit - men hon gör det med bravur och levererar vecka efter vecka! Kul! Vad tycker ni?




Häng med på instagram också vet ja! Aratorp24 heter jag där! :)






1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej där! Nu lyckas jag bara se halva program men jag tycker hon gör ett strålande jobb! För någon vecka sedan gjorde hon två suveränt snygga sovrum hos en ensamstående pappa.
Sköt om dig Lena!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin