onsdag 26 december 2012

Fortsättning på julen


Bild från Lantliv med textilier från LINUM och matta från Nyblom & Kollén.



God Fortsättning alla fina!

Här rullar julen på och vi slappar, äter och njuter av några lediga dagar. Juldagen bestod av det traditionella biobesöket. Angels´ share på den lilla och oberoende Haga Bion i Göteborg blev en positiv överraskning och vi kommer snart tillbaka och kollar in den mycket omtalande Searching for Sugar Man. För övrigt laddar vi inför morgondagens inventering på jobbet... Ja, jag vet. Inte det roligaste man kan hitta på, precis...


Nu lite fix här hemma och snart kanske det blir en sväng ut i mellandagsrean? 


Ta vara på varandra i juletid!












2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

God fortsättning!!

Jag är en lycklig ägare till just det numret av Lantliv och har njutit av de vackra bilderna.

Vi väntar snö här i New York. Vi får se hur mycket det blir. Vi planerar eftermiddagsbio ;)

Kram
Lotta

Ester sa...

Morgondagen innebär jobb för mig med, dock inte inventering ;) Jag ska hålla ställningar på jobbet en stund, sedan är jag ledig igen för att börja jobba den 7 januari.

Ha det gott! Kram Ester

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin