måndag 31 december 2012

Årets sista?









Snygg lya från Bo Bedre - ungt, manligt, kantigt och svart industriellt. Vedstapel, träbord, dubbla stora runda lampor och gröna växter balanserar och mjukar upp intrycket. Många snygga idéer att plocka upp, så varsågod! ;) För övrigt tycker jag att många skulle vinna på att ha två lampor över matbordet...



God morgon! 

Här sitter jag i min ensamhet i min favvofåtölj med tända ljus och sippar på en kopp kaffe och njuter en rostad bagel med cream cheese - köpte med ett gäng från stan i går. Mums! 

Nyhetsmorgon surrar lite i bakgrunden och i morgon är det ett nytt år... 
Jag önskar er alla ett riktigt gott slut med goda vänner, god mat och god dryck!

Nu ska jag fixa lite i tvättstugan. Not so glamorous...


Tjingeling!


Och hörrni. Ta det försiktigt med raketerna!









LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin