tisdag 22 maj 2012

Nya inköp!



Det här med tvättat lin -gärna i "smutsiga" nyanser - är ju absolut det snyggaste som finns! Grovt och mjult på samma gång!!! Jag måste kolla upp utbudet av påslakan och jämföra priser! Gardiner, servetter och dukar har vi redan och jag älskar det!


Idag ska jag och finaste Julia åka ut på lite roligheter i solen! Vi ska åka ut till Stora Holm på vackra Hisingen i Göteborg för att titta på Nyblom & Kolléns höstkollektion. De bjuder på vacker styling, god mat och underbar miljö! Ska även passa på att byta ett par skor i Göteborg som jag köpte för ett tag sedan...

Njut dagen mina vänner - det ska jag!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Vansinnigt snyggt! Blir onekligen sugen på att införskaffa lite nytt i linneskåpet :)
Ha en underbar dag i Göteborgssolen!

/Catta

Bokcaféet i byn sa...

Låter som ni hade en toppen dag framför er!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin