söndag 22 januari 2012

Dumplings





Gårdagskvällens middag intogs tillsammans med väldigt trevliga människor (tack Andreas) på den Brittiska kedjan (grundades i London på -90 talet) Wagamama i Waterfront Building vid Klarabergsviadukten. Vi tog in samtliga dumplings på menyn och frossade i fina asiatiska smaker. MUMS!
Det finns över 100 Wagamamas i 17 länder och jag fattar varför. Bra priser, typisk nudelbarmiljö och bra mat! Värt ett besök, helt klart!

I London Är Wagamama oerhört populär och blev i år - för femte året i rad - framröstad till Londons populäraste restaurang i "The Zagat Award"!

Om jag varit på Formex? Oh ja! Formex är större, bättre och snyggare än någonsin. Jag har fotat litegrann, men när man jobbar och köper in är inte fokusen på fotning så jag glömmer kameran allt för mycket tyvärr. Men jag ska gå igenom bilderna när jag kommer hem...

Nu: mer jobb.


3 kommentarer:

Coolaannna sa...

Tack för tipset!!

Men du, du har ju det bästa jobbet! Tänk vad härligt att botanisera bland allt fint på formex :)))

Ha en fin dag!

Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kunde tänkt mig det där till frukost...istället blir det rostat bröd! Ok det oxå c",)
Spännande med bilder från mässan, det ser jag verkligen fram till.

Ha en fin dag, Klem Anna

Tomtebo & Barnen sa...

Hej!

Läst din blogg ett tag! Ville bara säga den är jätte fin!

M.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin