tisdag 13 september 2011

Inga krav alls



En gammal bild från Lexington (tror jag) villhavillhavillha...



Ja, jag har ju inte gett upp hoppet om ett hus att sätta tänderna i och renovera som jag vill om ni nu trodde det. Jag fick bara ett gigantiskt bakslag i humöret när förra budgivningen inte gick vår väg och lackade ur på min omgivning totalt. Eller jag lackade mest ur på sambon/chefen och har väl i princip sexstrejkat sen dess. Chefen tror att vi ska få ett hus gratis eller vinna ett på ICA när vi köper den miljonte leverpastejen. Eller nåt. Jag blir så trött...
Men ni vet ju alla att jag har väldigt få och väldigt billiga krav. Eller hur? Ni är med mig i detta va? Tänkte väl det.

Nu ska jag hem och koka fläskkorv med pepparrotsås. Ja, han får ju välja sin favvomat innan han åker...




6 kommentarer:

Bella sa...

Nej, nu får han väl allt ta och resa tillbaka till verkligheten din käre make/chef, klart att man inte kan få ett hus gratis ;) Håller på dig!!

Gaaaahh, vilka snygga stövlar du köpt dig, me like a lot!!

Hoppas ni får en mysig kväll i stormen

Kramar Bella

Knaada sa...

Det lät ju för en karl bättre än sex, tror jag... Fläskkorv och pepparrotssås liksom :) Du är inte tillräckligt hård!

Johanna Stålros sa...

Klart vi är med dig;) Vill oxå ha både huset och stövlarna i förra inlägget! Kram

Bokcaféet i byn sa...

Godkväll i stugan!
Vilket hus! Är det kanske inte en Landrover Defender som står där på infarten också?!! Jag är nöjd med huset vi har men den där Afrika-inspirerade bilen skulle jag bra gärna vilja ha.....! Kunde vara ngt att skumpa fram i på den skånska slätten?!
Chefen alias din livskamrat verkar inte helt lätt att påverka vad det gäller hus. Kanske du skulle visa honom lite prisnivåer på lägenheter i Stockholm city eller varför inte ett hus på franska rivieran så verkar de hus du vill ha som ett "kap"!!
Sonen vaknade 5 imorse så här lär det bli en tidig kväll!
Må så gott Lena!
kram Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Herregu ja, aldrig varit mer PÅ!!!
Støvlar säger de...måste kolla, skodilla som jag har ;o))

Klem Anna

Charlie sa ... sa...

Fint med New England-style!

Gillar dina snygga stövlar också....jag är ute efter par.

Fin onsdag önskar Lotta

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin