torsdag 15 september 2011

Fårskinn i massor!


Fårskinn och tofflor från Shepherd till herr, dam, barn och baby finns nu i massor i butiken! Perfekta presenter nu på hösten!
Fårskinn från 990:-


Jag ska rusa till jobbet för att fota allt snyggt som hände där i går, jag visar sen, det lovar jag! Wille har landat på andra sidan Atlanten fick jag reda på via ett sms i natt så nu börjar hans äventyr paw riktit och det kommer ju att bli så bra!

Tjoho!! vad sen jag är nu! Det är ju livsfarligt att försvinna in i bloggvärlen! Tjoff så har en timma försvunnit...


1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej där!
Härligt att sonen är på plats nu!
Jag älskar fårskinnstofflor, så mysigt när man bor i ett gammalt hus på landet!
Här har det planterats vårlökar ikväll. Tjohoo vad det ska blomma i vår!!!
Ha en fin fredag imorgon Lena!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin