onsdag 14 september 2011

En klen tröst





Ursnygg inredning (typ snyggast i världen?) och en av mina största inspirationskällor - Restoration Hardware. Någon som känner igen soffbordet på hjul? ;)

Efter att ha varit mer än lovligt labil - med plötsliga gråtattacker och en pulserande huvudvärk som följd - denna dagen försöker jag skingra tankarna med lite fina möbler, prissättning och att hela lagret är fullt av varor som ska packas fram. Det är alltså hög tid att ta sig samman. Detta med att klippa navelsträngen borde med lag förbjudas...

Det lyser även ett klent ljus i min horisont. Höstens första symöte står för dörren och jag tror nog att jag ber om skjuts dit och dränker mina sorger i ett glas rött eller två i kväll!

Att William kommer att ha sex fantastiska veckor i en av världens vackraste städer med kompisar, fester, sightseeing och häftiga upplevelser framför sig är ju så klart också en tröst i min egobedrövelse... Ha det bäst baby! I love you!


3 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Mamma hjärtat som blöder?!
Klen tröst, men det värsta går väl över. Hoppas W får en toppentur ;o)

SÅ VACKRA MÔBLER, kan flytta rätt in jag, nena problema!

Klem Anna

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Önskar dig en riktigt mysig kväll i syjuntan med ett glas rött eller två! Förstår att det känns overkligt tomt idag och en massa mixade känslor i huvudet. Även om förnuftet säger att man ska vara glad för sitt barn värker förstås hjärtat och den där lilla platsen längst in i hjärtat som ständigt bär på en liten oro för ens finaste när de är utom synhåll.
Sköt om dig!
Kram Anna

Charlie sa ... sa...

Nu påminner du mig om RH - har ju en här i stan. Gillar!

Förstår hur du känner. Han kommer ha det toppen och tiden går snabbt. Skypa ;)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin