onsdag 17 augusti 2011

När katten är borta...






...dansas det samba i min butik minsann! Kolla in vad tjejerna har fixat idag när jag har varit i Göteborg hela dagen! Om man inte visste bättre, så kunde man tro att vi driver värsta blomsteraffären - det gör vi alltså inte men HÖSTEN har flyttat in i vår entré och det är så fint, så fint! Kolla in den nya coola vägglampan, industrihyllan och fågelburarna... Jag har en konstig dragning mot fågelburar, har jag nämnt det? Eller var det fågelholkar jag tog upp sist? Ja, jag köper in både holkar och burar som om jag vore manisk. Någon som kan säga vad det betyder? Är det något jag behöver oroa mig för???

Min dag blev en dyr historia och det var inte bara shoppingen som kostade på. Jag tappade min älskade iPhone i backen så hela glaset sprack... Tur att 5:an är på gång inom några månader!
Trevlig kväll alla fina som är inom!



4 kommentarer:

Coolaannna sa...

Kan bara säga att jag fick en gräslig längtan till affären.....och jag som precis börjat jobba! Får nog klämma in det på fredag :)

Enkla Ting sa...

Vilken tur att du har dina tjejer som är så duktiga.... Jag är likadan när det kommer till fågelburar, kan det bero på att jag är lite rädd för fåglar, eller???? Ha en fin torsdag!!!
Kram kajsa

Att vara någons fru sa...

Jag har samma åkomma, så vi kan väl säga att det är helt normalt? Eller?

Mys och hemtrevnad sa...

ja nu längtar man efter att kika in i affären när hösten närmar sig med stormsteg...synd om din telefon! kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin