fredag 17 juni 2011

Passar på...



Idag ska vi leverera ett stort lass möbler till Göteborg och vad passar sig inte bättre då än att smita in på NK där rean dragit igång? Jag har en man som älskar att shoppa, fika och unna sig lite nytt. NOT. Men idag kommer han inte undan! Vi behöver ekipera oss inför ett bröllop om några veckor bland annat. Ja, så ser min förmiddag ut! Måste rusa!

Här regnar det, så jag gissar på en busy, busy dag för tjejerna i butiken! Vi har fått in ett lass till av de fina "Tolix-stolarna" som många frågat efter! Nu även med pall och bord! Först till kvarn... Jag ska fota och visa er senare! Tjao!

3 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

NK.... *suktar* Känns som en evighet sen. Och rea också! Tänk så mycket pengar man "tjänar" på de där reorna ;) Man kan ju köppa dubbelt så mycket.

Coolaannna sa...

Vilken go dag du får! Perfekt shoppingväder och allt!

Hoppas ni fyndar lite!

Kram

Bokcaféet i byn sa...

Låter kul Lena! NK var länge sedan för mig med! På tisdag börjar för rean på Illum i Köpenhamn. Kanske blir en sväng dit inom kort...
Vi får se! Idag är det regntunga skyar över oss.
Trevlig helg!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin