måndag 6 juni 2011

Liseberg...


Om ett par timmar drar vi till Liseberg hela klanen och jag undrar stillsamt var solen tog vägen... Kameran är laddad, men den kanske får stanna hemma om det blir regn. Jag är laddad till tänderna för att ro hem segern i fem-kampen och känner att jag har goda chanser. NOT... Middagen är bokad på Hamnkrogen klockan fem. Det blir tre-rätters för att fira pappish ordentligt! Ojojoj vad vi ska åka fort och högt!

Just nu har jag kommit in i min senaste bok såpass så den får följa med ner till köket på morgonen och det vill inte säga lite... Ska ta ett par sidor till innan jag hoppar in i duschen! Förresten! Jag kan ha hittat HUSET igår... Spännande!

Pssst... Gilla oss på facebook HÄR!


2 kommentarer:

Carin sa...

Ha en toppendag på Liseberg så håller vi tummarna för att solen hittar tillbaks!

Klart att du skall ta med dig chefen på en veckas semester efter att studenten är avklarad! Det är du verkligen värd! :D

Kraaam Carin

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att tillbringa dagen på Liseberg. Det var verkligen för länge sen för oss.

Vad är det för spännande bok du läser?

Kram Teres

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin