lördag 11 juni 2011

Bloomingville och bröllop



En liten bloggpaus blev det från min sida i går. Det kändes lite som dagen efter för luften gick liksom ur mig. Skönt att jobba hela dagen i går och fokusera på något annat än studentfirande! Sönerna har jag knappt inte sett röken av så de firar väl fortfarande...

Jag har inte hunnit gå igenom alla kort jag tog, så de kommer senare! Idag blir det lite inspiration från Bloomingville istället! Vi har så klart deras fina lampor och mattor i butiken!

Jag vill även passa på att säga GRATTIS och LYCKA TILL till alla lyckliga par som gifter sig idag, för är inte Pingstafton en riktig bröllopshelg???!!! Både Anna och Julia på jobbet ska på bröllop och det är inte till samma fest! Mycket härlig kärlek i luften alltså! Nej, nu måste jag rusa vidare och öppna butiken!


2 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

så härliga bilder! Man vill liksom bara ha alltihop! ;)
Kram/ Maria - Wikers liv

* sa...

Your blog is amazing and your pictures are very bautful.
All the best Doris

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin