tisdag 1 mars 2011

Fyra pall...




Precis när vi har fått det super-duper fint i butiken och fyllt den i princip till bristningsgränsen rullar det glatt in en lastbilschaufför med fyra pall med mer varor i går morse... Jag rev mig lite diskret i huvudet och hoppades att Lars inte skulle kolla ut genom fönstret precis då så jag skulle hinna plocka upp åtminstonde en för att lugna honom... Men nej. Han tog mig på bar gärning, gav mig en låååång blick och vände på klacken. Jaha. Men ett köpstopp räknas ju inte på det som redan är beställt sen länge, eller hur?

Hur som helst var det varor från PB Home och det vet ju var och en att det säljer sig självt. Och hösten är dessutom långt bort...

I morse vaknade jag 04.45 och hade denna låten i huvudet, den sätter sig som superlim. This is hardcore...


3 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Ha ha ha köpstopp finns ju inte, det är bara ett hittepåord :) Det har vi redan fastslagit.

Carin sa...

Hi hi hi... Det är TUR för Lars att han har dig! ;-)

Ha en bra dag! Kraaam Carin

Bokcaféet i byn sa...

Hej där!
Underbara bilder du visar igen!
Den "långa" fåtöljen sjulle jag inte tacka nej till!!
Tusan att mannen din såg leveransen:-)
Ha en bra dag!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin