fredag 10 december 2010

Spring -11


Idag hade jag en ovanligt seg morgon... Jag har haft två sena kvällar på raken och igår morse bjöd jag tjejerna på jobbet på en riktigt mysig julfrukost hemma hos mig med nykokt gröt, varm griljerad julskinka och gott bröd. Det får bli en tradition, känner jag.

Anledningen till den sena kvällen i går var att vi var hos Svanefors för att köpa vår. Vi var hemma efter tolv på natten, sedan tar det en stund att varva ner... Mycket fint har vi köpt, det lovar jag!
Svanefors fina hemsida hittar ni HÄR!

Jag önskar er en riktigt trevlig fredag!


1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, vårsakerna. Jag trodde att jag inte längtade dit men när julen väl är över får det gärna bli vår direkt.

Kram och trevlig helg

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin