söndag 5 december 2010

Inne-gran?



Jag måste bara visa vilken rolig och fin gran jag fick av Ebba för att jag hjälpte henne att sy klänningen till dansavslutningen! Tror jag såg den skymta förbi någonstans och då hette den helt enkelt "inne-gran". Den är lite gummiaktig och väldigt grön. Någon som vet?

Ville ni se klänningen också? Hm. Ja, okej då. Den kommer i ett annat inlägg...

Ha en fin söndag i andra ljusets sken alla fina läsare! Här blir det strax grötfrukost! Mums!

Pssst... För er som följer oss via Facebook: jag har lagt upp en massa nya bilder från butiken!

1 kommentar:

Coolaannna sa...

Visst är små inne-granar söta! Jag hade en sån för något år sedan men vet inte vad det heter. I år har det blivit två små vanliga skogsgranar som växt intill husknuten.

Får nog gå in och titta på dina nyinlagda bilder.

Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin