onsdag 20 oktober 2010

Nytt skåp!




Vi har fått in ett skåp i butiken som jag bara älskar! Högt, högt och med ett lås att bli kär i... Eller hur? Väggen bakom skåpet ska få en fin tapet. Lovar att visa bild när det är klart!
Fotade också ett fönster som fått nya gardiner. Den omåttligt populära serien "I takt med tiden" finns i tre färgställningar och öljettlängder, kuddar och rullhiss i fyra bredder. Från 199:-. Den rutiga veckbandslängden finns att köpa färdig eller på metervara.

Min dag började med att köra sonen till körskolan, halkkörning stod på schemat i dag. Två maskiner tvätt hänger på tork och nya kuddar har fått flytta in i kök och matrum. Mysigt att greja på morgonen, tycker jag. Ha en skön ONSDAG mina vänner!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Å det är fantastiskt fint skåpet, Lena!

Jag letar bord till mitt v-rum (se dagens inlägg) - är det kanske också något som Fritsla Tyglager har?

Låter som du har en skön morgon, vännen:) Kram och ha det gott!

Bella sa...

Ååh, vilket fin skåp!! Måste se till att komma förbi butiken när vi åker till svärmor första helgen i advent och titta på alla nyheter som kommit till butiken!

Vilken roligt kurs ni var på i helgen :)

Nu hoppas jag att du får en skön onsdagskväll

Kramar Bella

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Vilket underbart skåp!!! Har ni butik? Var?

kram Helena /Franska liljan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin