söndag 12 september 2010

Du har väl inte missat....

...min tävling som pågår ytterligare en vecka!? Om du inte anmält dig så gör gärna det HÄR! Två ursnygga och sköna påslakan-set från GRAND Design (värde 599:-/styck!) står på spel! När du ändå håller på, så dansa gärna in på Facebook och gilla Fritsla Tyglager för att få den senaste informationen från butiken! Klicka här så kommer du dit!

Nu ropar min sköna säng på mig! Ha en trevlig måndag och en bra start på veckan alla fina som kommer in hit och kikar! Ni är många som kommer varje dag (ca 600!) och det är så fantastiskt kul!

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Näpp är med och håller tummarna för mig....Kan tänka mig att ni har fullt upp med allt i butiken och uppackning...Skall bli kul att se allt när vi planerar nedgång till dig. Kräftskiva lät kul hihi hoppas att du inte blev blöt asgarv/ Kramis A

Tulipa sa...

Hej!
Jösses vad ni verkar ha mycket i butiken! Måste vara stort av vad jag förstått!

ROLIGT!!

Fin tävling, jag är ju med..*ler*....

Skön måndag!
Kraam Mariette

Unknown sa...

Klart jag inte har missat detta! Hoppas jag vinner, TJOHO!!

Kram Catta

STENLYCKA sa...

Jo det har jag missat. hoppas jag får vara med. Tar en hel "drös" med lotter, för vinsten var ju så underbar.
Kram Raina

IKT i min vardag sa...

Jag trodde att jag hade skrivit en kommentar att jag var med men det var ju tur att jag kikade en extra gång. Jag har lagt en bildlänk på bloggen sedan länge iallafall och vill hemskans gärna ha en lott, eller två, eller flera ;)


Kram Linda

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin