torsdag 5 augusti 2010

New Port





I dag har jag besök av brorsdotter Ida som inte ville åka med pappa till stan. Det finns nog något för henne att hitta på i butiken... Även denna ljuvliga dag är butiken full med kunder! Underbart! Ni har väl inte missat vår helside-annons i månadens Gods & Gårdar?
Jag har haft hemma lite från New port Collection under våren och jag ska absolut kolla vad de har att erbjuda även inför hösten. Fräscha grejer för alla som gillar östkust-stilen!


Ha en underbar torsdag alla goa bloggisar!





2 kommentarer:

På vår udde! sa...

Halloj!

Fin blogg du har! Skall kika igenom den lite mera noga vid tillfälle! Jag ville bara säga hej, lite snabbt, det kommer många besökare till mig via dig! Tack!

På återseende!

Helena

Anonym sa...

aratorp.blogspot.com är fantastisk. Det finns ofta alla rätt info på förslagen från mina fingrar. Tack och sköta den överlägsna arbete!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin