torsdag 22 juli 2010

Trött...

Nu åker ögonen igen på fröken Svensson... ZZZzzzZZZzzz. Vi åkte in till ett kvällsöppet "Sommartorsdag" i Borås med Nanne och Timotej som dragplåster efter jobbet idag. Jag var mest ute efter en god middag som jag inte lagat själv. Jag blev lika besviken som alltid...
Huvudanledningen var egentligen att jag skulle byta en kjol på Esprit och när jag kom dit hade jag naturligtvis glömt kvar kvittot hemma på köksbordet... Typiskt. Det får därmed bli en tur in till stan igen inom kort!
God natt och sov sött alla goa bloggvänner!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Låter som en sak som jag hade gjort, glömt kvittot alltså. Ja här åker snart ögonen ner på fru Kennås också efter denna dag. Suss gott raring/ Kramis A

Mys och hemtrevnad sa...

ååååå jag missade att det var Nanne idag, det ville jag ju sett...kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin