söndag 11 juli 2010

Söndag...





I natt har jag sovit som en stock. Underbart att vakna pigg och utvilad! Njuter av Medelhavstamperatur på morgonen med stoooora kaffekoppen (köpte med kaffebönor från Starbucks i New York - godaste kaffet ever!) och god smörgås ute på däcket. Tidningen är läst i lugn och ro. Dagen är helt oplanerad. En tur till kusten kanske?

Fick ett sms i går vid tolvtiden när jag precis hade gått och lagt mig. Sonen ville bli hämtad för nästa tåg gick inte hem förrän 02.40. Klart jag åkte, inte ska de väl behöva sitta och vänta på ett tåg i flera timmar! TUR att jag lät bli vinet...

Ha en underbar dag alla ni goa där ute! Vi ses på stranden!

Härliga bilder från Pottery Barn.

4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

vår dotter ringde kl 01.40 och ville bli hämtad...vi kom hem från semestern 00.30...hihi...sånt är livet med tonåringar...fast jag vet att vi curlar så vill man ju ha hem dem...kramis semlan

Aratorps Lena sa...

Exakt, Semlan!:)

Lantliga drömmar sa...

Själv har jag tampats med en retsam fluga i natt ! Men det är härligt med denna värme ! Nilla

yanmaneee sa...

balenciaga
curry 6
golden goose sneakers
cheap jordans
yeezy
coach outlet
golden goose outlet
balenciaga
supreme clothing
kyrie shoes

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin