lördag 3 juli 2010

4th of july










Jag sitter på min uteplats och njuter av kvällsvärmen efter årets varmaste dag i min älskade adirondackfåtölj, dricker en iskall gin o tonic och tänker på hur det firas på andra sidan atlanten. Förra året ordande vi sommarens största barbeque denna helgen med alla amerikanska detaljer som hör till - ribs, coleslaw, grillad majs, burgers, pommes, budweiser och country music i högtalarna. I år håller vi en lugnare profil...



Vi sitter och pratar om att resa. Vi vill dra iväg ett par veckor efter nyår (jag fyller fyrtio...) och vet inte riktigt vart vi ska... Kan ni hjälpa mig? Vart ska vi åka i januari? Inte Thailand - där har vi varit. Brasilien? Malaysia? Mexico? Förslag, någon? Restips mottages tacksamt!


Foto Aratorp. Great Neck NY.




2 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Aruba eller Langkawi!

Kram LiseLotte

Anonym sa...

Följ med till Idre Elsie fyller åxå så vi skall åka skidor. Annars kan man åka till Vietnamn Kambodja eller Indien mvh din Morbror

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin