fredag 4 juni 2010

ALLSAINTS SPITALFIELDS





Som jag nämnde i går så hittade vi en superhäftig butik nere i Soho, närmare bestämt på 512 Broadway som heter Allsaints Spitalfields. Ett märke med sitt ursprung i London, England. Jag hade kunnat köpa allt. Och det gjorde jag nästan... Häftig inredning med hundratals gamla Singer symaskiner, bobiner, gamla fabriksdetaljer och skoklossar. Personalen var hur cool som helst och bästa servicen. Det lönar sig. Det var förbjudet att fota i butiken, men vad gör jag inte för er? Bilderna kan vara lite sisådär eftersom jag knäppte i smyg...

Vi kom hem för en timma sedan och är rejält jetlaggade, känner mig nästan full... Våra väskor blev kvar i Amsterdam, det var något bagageband som gått sönder. Hoppas de kommer i kväll. Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och försöka sova en timma! Kram så länge!

5 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh nu kan man pusta ut att du är hemma...Har saknat dig trots att du har bloggat lite från NY...Affären ser jätte häftig ut. Den missade jag sist jag var där...
Hoppas att du sover en Törnrosasömn nu=). Hur har ni öppet i midsommar???Åker ner torsdag dagen innan midsommarafton och jag frågar TK precis nu om vi kan åka skapligt så vi kan göra en avstickare till dig. Har ni öppet som vanligt dagen innan? Antar det.... / Kramis A

Boviksmarinan sa...

Välkommen hem igen. Vill gärna höra mer om din resa till Ny då vi kommer fara dit nästa år jag & min make. Sov sött!!/Kramsar Linda

Boviksmarinan sa...

Hej igen!!
Vart ska man bo om man far till NY?
Kramis

Bella sa...

Välkommen hem!! Vilken trevlig resa ni ser ut att ha haft och vilken häftig butik :) Gillar att du tänker på oss bloggläsare och fotar ;)

O tack för bra service när dina bloggläsare (läs jag) inte har koll på hur breda fönster dem har och måste byta gardinerna de köpto inte bor nära Borås!!

Hoppas du får en skön lördagkväll

Kramar Bella

A home far away sa...

Kikar in o önskar dig en underbar söndag full med solsken:)

Kram Gunilla i Singapore

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin