onsdag 12 maj 2010

Bänkskivor






Jag lånade helt fräckt en bild från Anettes Hus idag som kommer från den nya siten IKEA LIVE. Där IKEA family nätverkar med hus och hem live, så att säga. Kolla gärna in den HÄR!


Jag har även ett annat syfte med bilden; min lillebror Pär håller på att planera/bygga nytt kök tillsammans med sin Karin. Vad tror ni om bänkskivor i cement? Snyggt, tycker jag! Är det någon där ute som har erfarenhet av detta? Gjuter man dom själv? Mörknar de med tiden?


Idag är det fredag för många men vi har öppet som vanligt på fredag 10-18 och lördag 10-15!




3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Vilket fint och ljust kök. Jag har ingen erfarenhet av betongskivor, men snyggt var det iaf. Ha en trevlig helg! Kramis semlan

Its a house sa...

Har inte heller någon erfarenhet av betongskivor men skulle gärna vilja ha i badrummet, tyvärr är sambon mindre imponerad....

Helena sa...

Helena sa...

Det är jättesnyggt, jag vet en som gör sådana, Enkla ting i Skåne.

Kram Helena.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin