söndag 11 april 2010

Välkomna hem till mig!






...helt ostädat/ostylat en söndagsmorgon... vi börjar så smått med hallen. Där står mormors gamla soffa som jag för många år sedan klädde om i ett linnefärgat tyg. Funderar lite på att göra om det... Hallen är ca nio meter lång och det bästa med den är raddan av garderober som sväljer alla ytterkläder, skor och annan bråte... Innanför dörren ligger det sjösten på golvet, resten är oljad ek. I taket hänger min älskade stjärnlampa (med spetsen full av flygfän ser jag till min förskräckelse - fram med dammsugaren) som följt med mig i många år, även den. Fortsättning följer för nu ska jag dricka en balja kaffe och sortera ungefär en miljon inredningstidningar som ligger på hög överallt och är i vägen...

6 kommentarer:

Den där Marie sa...

Jättefint! Det ser ut att vara en stor hall!!! Önskar jag också hade så många garderober i min hall :)
Kram från Jonna ♥

Anonym sa...

Mycket fint! Härligt med många garderober och jag älskar lampan!
♥ Jackie

Ceci sa...

Så fint!!! En sådan där stjärnlampa har jag varit på jakt efter länge, får man fråga var du köpt den?

Ceci sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aratorps Lena sa...

Till Ceci: jag minns inte var jag köpt lampan, men jag tror att den finns ute i lamphandeln ännu... Kanske någon annan av läsarna som har sett den på senare tid? Skriv gärna en rad i så fall!
Kram Lena

Unknown sa...

replica bags thailand replica hermes bags i0d05s3a15 replica bags online shopping find here w7g63m4m74 replica louis vuitton bags replica bags wholesale mumbai find here y8v92a8u85 replica wallets replica bags joy

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin