torsdag 11 mars 2010

The Notebook - Dagboken

Dvd:n är laddad, ikväll sitter jag ensam i soffan och då blir det tjejfilm. Jag tänkte se Dagboken som jag hört så mycket om men ännu inte sett. Min kompis Pia är HELT frustrerad för att jag inte tagit mig tid till den... Är jag den enda som missat denna romantiska pärla? Återkommer med recension om ett par timmar!

Ikväll är en sån där kväll som för övrigt bara försvann... Mat, disk, tvätt, fix, viss uppdatering per telefon (timslånga samtal blir det när man inte hörts på ett tag) och ja, ni vet timmarna ramlar iväg... Men nu blir det film!

Senare: rinner tårarna över av obeskrivlig kärlek. Ojoj vilken fin film. Se den.

5 kommentarer:

Ninne sa...

Bara njut!! Ngn kväll ska man ha det så...
JAg ska nog försöka lägga mig i tid =före ½12 i kväll.
Ninne kram

Min plats i solen sa...

Åhhh, det är en av mina stora favoritfilmer! Jag tröttnar aldrig på den. Så vacker, så sorglig och så gripande. Boken med samma namn skriven av Nicholas Sparks och som filmen är baserad på är också mycket bra. Rekommenderas! :)
Kram Lotta

The Spirit of Abundance sa...

Åååhhh, The Notebook är helt ljuvlig!! Absolut min favoritfilm!!

NJUT, NJUT och NJUUUT av din tjejkväll :)!!

xNona

Snäckskalsdalen. sa...

Missad film för mig också!
Men nu så har jag fått ett bra tips!
Trevlig helg, kram
Agneta

Helena sa...

Helena sa...

Tips på en jättebra film Allt för min syster, ni måste se den, tårarna bara rinner.

Trevlig helg Helena.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin