fredag 19 februari 2010

Nytt i butiken!












Det kan ju verka som om jag också åkt till Frankrike och tagit bloggpaus, men sanningen är att jag jobbat till sena kvällen hela veckan och inte haft tid... Varje kväll när jag kommit hem (vid nio/halv tio) har jag fixat lite god mat till mig själv, kollat på en romantikt komedi/snyftare och stupat i säng. I morgon kommer grabbarna hem igen. Vart tog veckan vägen?



Bilderna kommer från en ny Bruka-hörna som vi fixat till. Fler bilder från butiken kommer i morgon... 

Fredagspuss på er alla!


P.s. Jag ser att - trots att jag inte lagt in ett inlägg på fyra dagar, så har jag ca 500 besök om dagen. Stor tacksamhet och ödmjukhet inför det, kära läsare/besökare! Kärlek.




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin