måndag 8 februari 2010

Frissan...

Oj vad denna dag och kväll har runnit mellan fingrarna! Sitter med ett fotbad och är SÅ TRÖTT på mitt frissiga hår att jag skulle bara kunna gå och raka av alltihop jäms med skallen... Har en klipptid med färg och slingor den 26:e men fattar inte hur jag ska stå ut... Varför blir det alltid så? Varför fattar jag inte i tid att det behövs? Nu blir det en hästsvans eller en knut i nacken. Jättekul och spännande... Klassiskt vackert. Fantastiskt snyggt? Ja, det vill till att se positivt på eländet...

Idag har vi haft målare på jobbet som målat om vår nya utställning på ca 100 m2. De målade med 0502Y och det blev alldeles för gräddigt så de får komma tillbaka och måla vitt... På torsdag bär det av till möbelmässan. Vi måste ju fylla det också!

I morgon drar jag en vinnare i tävlingen nedan, du är väl med???


2 kommentarer:

Noamaja sa...

Jag är likadan, plötsligt en dag står man inte uuut med håret längre! Men jag tycker faktiskt att det är fint med knut och de kan ju göras på så många olika sätt precis som du visar på de fina bilderna. Kanske skall öva lite idag *hihi*

Ha en fin dag!
Noamaja

Mrs. Larsson sa...

hejsan! jag tycker du har stajlat håret riktigt fint på bilderna! Sen har jag en fråga... jag har blivit inspirerad av din sida och design med dina "kanske gillar du" från LinkWithin så nu har jag tänkt prova det på min blogg. Men jag undrar om jag skulle kunna få låna en bild av dig från din blogg och sedan länka till dig? Jag vill nämligen ta med din blogg som dagens inspiration idag! Mvh Ester

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin