söndag 14 februari 2010

Fortsättningskurs!

Eftersom grabbarna dragit iväg på skidsemester så fixade jag min egen alla hjärtans present. Jag bokade in mig på Sköna Hems fortsättningskurs på inredningskursen jag var på i höstas. Den 24-25 april drar jag upp till Stockholm igen. Ska bli jättekul! Tror jag ska ta ett par extra dagar och bara gå och lura på stan, fika ute och shoppa lite. Vad tror ni om det?

Idag har jag varit med min vän Pia på stora varuhuset. Hon köpte en vit Ektorp och den var tung... och väldigt prisvärd. Jag får inte ihop priserna på vissa grejer där. Hur kan det säljas så billigt? Å andra sidan får man ju oftast vad man betalar för så det vill till att sålla. Jag köpte värmeljus, vita servetter och en blomma.
På vägen hem hyrdes det tre romantiska komedier dagen till ära. Jag ska inte se en enda actionfilm denna veckan och inte en fotbollsmatch eller ens en liten gnutta sport. OS eller inte...

Hoppas ni alla haft en fab och kärleksfull dag!

5 kommentarer:

Bella sa...

Kul med fortsättningskurs, det gjorde du helt rätt i som anmälde dig :)

Sänder ett ♥ på Valentines Day till dig då jag är så glad att jag hittat till din fina blogg som alltid är lika trevlig att besöka!!

Kramar Bella

Ninne sa...

Passa på o odla DIna intr.när du är solo, men jag kan inte fatta att du behöver ngn mer kurs, men det är väl för att du ska kunna mysa även där?
Det gör du alldeles rätt i
Kram Ninne

Stjärnor & Champagne sa...

Det gjorde du helt rätt i vännen. Ektorp ja, mycket för pengarna. Vi har den på landet. Happy valentine...

Kram kram Anne

Snäckskalsdalen. sa...

Rätt! Kul med en självständig, företagsam kvinna. Det behöver vi vara ibland!!! Nä, men det låter jättemysigt! ha det gott!
Agneta!

Sassa sa...

Har ev. tänkt att anmäla mig till en av deras kurser. Är de bra???
Ha det gott önskar Sassa

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin