torsdag 7 januari 2010

REA igen... och lite tvättstugor!




Helt galen är man väl när man frivilligt går upp klockan sex och åker i iskyla (-13°) på nästa rea, till mitt försvar vaknade jag utan klocka. Det visade sig att jag inte var ensam om gelenskapen, kunde nästan inte röra mig i butiken och det hade köats utanför i kylan ca en timma innan öppning... Denna gången fick jag i alla fall med en påse hem; svarta korta RARE jeans, omlottklänning och kofta från Hunky Dory, rosa linne, scarf och blus fån DAY. Jag köpte med färska semlor (Lars favorit) till fikat på jobbet och så ska jag ska reta honom lite och säga att jag har tjänat en massa pengar idag eftersom det var halva priset...

Dagens inspiration: tvättstugor. En viktig del av hemmet tycker jag som ofta hamnar på undantaget och blir alldeles för liten...

2 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Vilka fina inspirationsbilder!
Kram Sandra

House of L sa...

Det är sååååå kul att stega in i bloggvärlden igen, även om det är lite nervöst och jag känne rmig lite bortkommen oxå.... men jag är nog snart på tipp topp igen =)

Besökte nästan inte en enda blogg på 2 månader, så jag har mycket att ta igen.... hihi....

Imorgon är det fredag igen..... nästan för mycket helg..... huh....


Vill du ha bannerhjälp? bara att säga till, så fixar vi det =)

KRAM L

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin