måndag 18 januari 2010

Melange?



Enligt Elle är den grå sweatshirtbrallan (olika grå melangefärger är visst coola att blanda också precis som på det ljuva 80-talet) superhet i vår. Silhuetten är viktig - den ska vara smal och gärna med mudd. En kort, skräddad kavaj blir bra till och klackar på skorna tar joggingbyxan från löpspåret in i city...

Har världens mest bekväma plagg gått och blivit trend? Vad tycker ni - hit or shit? Jag tycker hit...

Jag ser att min besöksräknare börjar närma sig 100 000, det kanske sammanfaller på dagen med mitt första inlägg den 20:e januari förra året... Lustigt, eller hur? Verkligen jättekul - och smått otroligt - att så många har hittat till mig! Återkommer så klart med en utlottning inom kort, måste bara bestämma vinsten...

2 kommentarer:

House number 15 sa...

Det ser fint ut på bilderna men jag skulle nog ha svårt att gå med "mysbyxor" och kavaj. Men man ska väl aldrig säga aldrig;)

Vad mycket fint ni har det i butiken, synd att jag bor långt bort eller tur för min plånbok;))

Ha det gott/C

Stjärnor & Champagne sa...

Shit tycker jag...Hu vad hemskt. Grattis till snart 100000 jag är snart där också men ligger snäppet bakom....
Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin