fredag 9 oktober 2009

Utlovad nyhet!


Jag skrev ju häromdagen att jag väntar in en mysig nyhet till butiken. Jag har köpt härliga fårskinn, sittpuffar och skor (typ Uggs och fårskinnsflipflops) av det snygga märket Shepherd. Kolla genast in deras kollektion HÄR! Kommer vilken dag som helst.

Igår fick vi ett lass skinnmöbler i Artwoods snygga Vintage leather plus en pall från PB Home full med godsaker. Lars var i Stockholm och levererade tyger så vi fick bära, dra och slita alldeles själva... Herregud vad det kändes i går kväll, kan jag säga. Vi brukar slita hårt, men möblerna är det skönt att få lite hjälp med. Vill inte att ni ska tro att vi står och filar naglarna hela dagen... Ha en skön fredag! 

4 kommentarer:

Linruz sa...

Tack det samma.
Kram Lina

Anonym sa...

Hej!
Brukar kika in på din fina blogg emellanåt och tyckte det var dax att lämna ett litet fotspår.. Tack för vackra bilder och inspiration :) Blir så sugen på att ta en sväng till din butik!
MVH
Helna

Aratorps Lena sa...

Oh vad roligt med ett spår efter en läsare! Det är lätt att skriva en rad, även om man inte har egen blogg! Tack för goa ord och varmt välkommen till oss! Kram Lena:)

Ingmarie sa...

Det såg verkligen ut som om detta skulle passa mig alldeles utmärkt!!!Du har god smak!
Nu har jag fått lite inspiration så det är bara till att fortsätta...Ha en toppen söndag!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin