tisdag 5 maj 2009

Det är mycket nu...

Jag känner att tiden inte räcker till, någon som förstår vad jag menar? Jag har flera större projekt som bollas fram och tillbaka på jobbet, det kommer pallvis med nya varor; idag tre pall från Bloomingville, igår en pall från Bruka, plus att butiken är full med trevliga och köpsugna kunder, annonser som ska godkännas och order som ska läggas. Detta är ju alltihop väldigt positiva bekymmer (bekymmer???) men jag hinner inte med allt, så om ni saknar kommentarer och inlägg från mig så kommer jag snart ifatt!!! 

I går eftermiddag/kväll var vi på ett fyratimmars möte på bilskolan. Handledarkurs (igen). Det var min andra sittning så nu KAN jag detta! Men jag tror att det gör både mig och barnen till bättre bilförare. Det skadar inte med lite uppdateringar i detta viktiga ämne som trafikvett ändå är. 

Ha det gott alla underbara! Kraaam Lena

3 kommentarer:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Tur du har en sån fin stol att pusta ut i.
Eva

STENLYCKA sa...

Jag förstår precis vad du menar och änndå har jag ingen butik men jag tycker maj är en månad då allt skall hända både på jobbet och privat. Dessutom är det så underbart ute i naturen och jag känner att jag knappt hinner njuta av allt det vackra.
Ha det så gott!
KRAM

Ingalill sa...

Oj, oj, oj vad du har mycket att tänka på!!Jag förstår känslan att det både är kul och spännande men väldigt krävande med att ha en inredningsbutik just nu! Man känner ju själv hur man vill köpa grejer och göra extra fint ute OCH inne med för den delen..Tur att man klarar det mesta den här årstiden, eller hur? Ha det gott!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin