lördag 23 maj 2009

Country cottage 2




Puh, vilken dag! Jag trodde att det skulle lugna sig lite idag eftersom lönen dyker upp först nästa vecka, men ack vad jag bedrog mig! Full rulle hela dagen, bra väder och trevliga kunder. Kan det vara bättre? 
En av kunderna idag visade sig vara mysiga Villa Ingeborg med familj, kul med bloggkompisar som kommer till butiken och avslöjar vem de är! Tusen tack för besöket!
Efter jobbet kom vi hem till ett tomt hus, inga barn så långt ögat når... En i Oskarsham, en på Kreta och en hos kompisar. Känns konstigt. Det får blir en bio klockan sex; Änglar och demoner. Har naturligtvis läst boken och den var bättre än Da Vinci koden. Hoppas filmen är bra också, för den är nästan två och en halv timme lång.... Har någon sett den? Jösses, två biobesök på ett par veckor! Det kan ju gå år emellan annars...

Dagens mysiga bilder kommer från en amerikansk sida som jag inte minns namnet på, får återkomma om det... Lägg märke till alla fina textilier och böcker, mumma.

Ha en härlig lördagskväll! Här skiner solen och en gräsklippare hörs på avstånd, frid...

3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Underbara bilder. Åh vad kul med bio. Maken och jag går aldrig. Jag har bara varit med kompisar sista ggr. Hoppas att ni får en bra kväll med bio och banfria, hihi.

Kramis Anne

STENLYCKA sa...

Hoppas det blir en trevlig biokväll!
Bilderna så vackra.
Ha en bra söndag!
KRAM

Hemmalycka sa...

Kul med bio, den filmen är säkert jättebra.
Kram Åsa

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin