fredag 24 april 2009

Växthus









Jag skulle så gärna vilja ha ett vitt växthus till mitt vita hus när det blir dax. Kryddväxter, tomater, gurka, en vindruvsstock och ett par sittplatser. Jag kan riktigt se det framför mig, målbild ni vet... Dofterna, värmen och ett glas rött. Dessa fina hus kommer från Sweden Green House. 
Nu ska jag dra till Göteborg och hämta varor, känner inte för att lägga dyra pengar på frakt. Sitter i matrummet och solen strålar in genom fönstren, det blir en fin dag i dag!

Kram!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh! Det är så vackert med vita växthus. Jag delar din dröm. Min lilla tomtplätt tillåter tyvärr inga växthus. Suck!
Kram A-S

Huset vid ån sa...

Gud såå fint!! Jag vill också ha ett sånt växthus...Superfint!! Åh, vad härligt att solen skiner på oss!! Ha en riktigt trevlig helg! Kram Therese

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin